sobota 27. února 2016

Brie a její úspěchy

Rozhodla jsem se o takový malý výpis úspěchů té naší zlaté krásky Brie :-)

Speciální výstava retrieverů - Konopiště

Začnu od úplných začátků, Brie a její výstavní premiéra. Psalo se 17.5.2008 a Brie nám tenkrát hlídala chovatelka Zuzka (CHS Pouštní vítr). Vydali se společně na Speciální výstavu retrieverů na Konopiště, kterou pořádal Retriever klub. Brie si na výstavě vyběhala Velmi nadějná 3 a nám bylo tak moc líto, že jsme u toho nemohli být s ní..
Bohužel jsem nedohledala ani posudek, ani diplom, tak alespoň fotečku :-)


Speciální a klubová výstava retrieverů v Hluboké nad Vltavou

Další velký úspěch měla Brie 9. - 10.5.2009 v Hluboké nad Vltavou,
kam jsme vyrazili myslím společně s bráškou Barneym a maminkou Annie. Byl to mimochodem moc krásný víkend se super lidičkama a Brie byla velmi šikovná, jen já jí to trochu kazila :-) Nakonec získala v sobotu V a v neděli V1, jen škoda, že bez zadání titulu. I tak to byl neskutečně super zážitek.






Oblastní výstava psů všech plemen Praha - Kunratice


Tak tahle výstava byla také moc hezká a ještě hezčí v tom, že si 20.června 2009 Brie "vytancovala" V1, Vítěz třídy, Oblastní výtěz. Byla jsem na ni tak moc pyšná :-) Bohužel, už jsem nedohledala fotku z této výstavy, ale hned jak na ní narazím, poputuje sem...





Krajská výstava psů v Trmicích 

21.6.2009 jsme se vydali na výstavu v Trmicích, kde získala Brie ocenění V3 od pana rozhodčího J. Němce. Upřímně stejně jako u předchozího nechápu kam se poděli fotky, ale já je najdu :-)



Podještědská výstava psů v Libereci

Jako poslední výstava (ikdyž jak se to vezme) byla v Liberci 15.9.2012.. ocenění VD3. No nebyla to žádná sláva, ale zas tak tragickou kondici Brie neměla. Velký problém byl v tom, že Brie špatně nesla cestu na výstavu a potom jí to tam děsně, ale fakt děsně nebavilo a místo, aby se předváděla jako ostatní pejsci rejdila nosem u země jako blázen a hledala kde by co mohla sežrat :-)) Fakt paráda..


Pak už vlastně žádná výstava neproběhla jen párkrát se zúčastnili s Raduš soutěží "Mladý vystavovatel"

Ověření vrozených vlastností retrieverů v Roudné (3.7.2009)


Mezi velké úspěchy řadím hlavně zkoušky OVVR, z kterých jsem měla opravdu vítr. Byla to pro mě úplně první zkušenost se zkouškami a já věděla, že Brie není připravená a u několika disciplín jsem si nebyla vůbec jistá. Nakonec ale OVVR přeci jen zvládla a to v II.ceně se zvěří (206b.), Pokazila nejvíce chůzi u nohy, která nám docela šla :-)) Klasika... ale motýl byl prostě atraktivnější než nějaký zkoušky.. 







Žádné komentáře:

Okomentovat