čtvrtek 18. února 2016

Časopisy o psech aneb nová doba si žádá být online...

Ahoj všichni,

taky si čas od času koupíte nějaký ten psí nebo kočíčí časopis? Mě to občas chytne, a když vidím na titulce ještě k tomu nějaký zajímavý článek, třeba na téma retrieverů nebo canisterapie, už si jej nesu domů. Mám už docela slušnou sbírku a tak čas od času nakouknu i do těch starších čísel.. no třeba vám do blogu pak hodím něco zajímavého, co jsem se tam před x lety dočetla :-)

...ale proč to píšu :-) Před nedávnem jsem narazila na nový online časopis o psech a docela vypadá podle mého slibně.
Našla jsem tam pár zajímavých informací a také příspěvek ve kterém figuroval pan Paroubek hlavní instruktor ZKO Děčín a psalo se o Děčínské kotvě. No už se moc těším a doufám, že budu mít čas se jít na tento obranářský závod letos podívat.
A o jakém časopise to vlastně mluvím? Najdete ho na webu www.ecanis.cz. Je to opravdu velmi čerstvé, protože zatím jsou jenom dvě čísla, která jsou zdarma ke stažení na zmiňovaných stránkách.


Tak šup, mrkněte na něj a napište mi váš názor :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat