pátek 12. února 2016

Propagační výstava v Praze

Ráda bych napsala pár řádků o tom, jak ten můj kocourek vyhrál cenu za Nejhezčího představitele plemene.

Nebyla to ale tak uplně klasická výstava koček, jak ji možná znáte. Byla to speciální propagační výstava koček, která se konala v Praze v Hotelu Diplomat 23.1. - 24.1.2016.
My jsme se přihlásili pouze na sobotu 23.. Mamka byla oslovena, aby se stala patronkou Ragdollíků a tak jsme jeli ukázat ty naše miláčky. Byli s námi Butty, Sheeta a samozřejmě můj Alísek. Cesta z Děčína do Prahy nebyla zrovna z těch vysněných, protože před Prahou začalo docela dost sněžit, nicméně jsme dojeli v pořádku a dokonce jsme na výstavě byli mezi prvními.

Dostali jsme krásné místečko, kočičky jsme uložili do klecí a připravili se na příchod návštěvníků.





Abych, ale vysvětlila, čím byla tato výstava speciální.. Tato výstava byla udělaná tak, aby se lidé dozvěděli něco více o různých kočičích plemenech. Za každé plemeno byl osloven jeden patron, člověk který má chovatelskou stanici koček onoho plemene. Tedy mamka byla patronem pro Ragdoll kočičky. Kočičky byly hodnoceny lidmi/návštěvníky výstavy. Což  bylo z mého pohledu moc fajn. Lidé prostě posuzovali, která kočička u daného plemene se jim líbí nejvíce. Tato kočička poté vyhrála krásný pohár, pytel steliva zn. Cats Best a krmivo  přesně nevím jaké značky



Upřímně my to bylo jedno zda bude nebo nebude Alísek vybraný za nejhezčí kočičku, protože pro mě bylo asi nejdůležitější to, jak to vůbec zmákne. Celou cestu nám samozejmě čičiny zpívali v autě, ale na výstavě byli všichni naprosto vzorní. Musím hodně vyzdvihnout Buttynku, která nás neskutečně překvapila, celou výstavu totiž ležela mimo klec na stole a nechala se drbat od kolemjdoucích.



Bylo to moc milé, lidé byli příjemní, bylo vidět, že přišli opravdu ti, kteří kočičky milují. Hodně pozitivní na této výstavě byl fakt, že nepanovala taková rivalita jako na speciálních výstavách kde jde o tituli. Tohle bylo takové uvolněné, milé popovídání s kočičími nadšenci a to mě bavilo :-)

Než bych vám tu napsala dojmy z celého dne, asi bych tu byla až do zítra, já to tedy zkrátím. Mám velkou raodst, že jsme si mohli domů přivést hezký pohár a tedy ten pytel steliva přišel taky vhod (aspoň nemusím teď kupovat :-P ), granulky nemůžu posoudit, ty putovali k mamče, protože Alísek má pouze svoji speciální krmivo z důvodu alergie.



Místo toho Alísek potom dostal nový pudřík, kapičky na čištění očiček, nové škádlítko a kuličku ovoněnou šantou kočičí. Trochu jsme poškádlili peněženku :-)) Ale on si to ten můj "šampion" zaslouží. Celou výstavu prakticky prospal, občas se odkulil k misce s granulkama a jinak dělal, že je mi to putna. No nestačila jsem zírat... Klec měl téměř celou dobu otevřenou, z toho mu přepadávali chloupky (sám pro sebe by potřeboval dvojklec :-)) ) Venku se moc vystavovat nechtěl, ale když bylo potřeba byl naprosto v klidu, oproti jiným kočičkám tohle byla velká výhra :-)



Nakonec tedy po krátkém proslovu o Ragdollech proběhlo hlasování. Lidé psali na lísteček číslo kočičky, která se jim líbí. Ragdollů bylo celkem 6 a všichni byli samozřejmě moc krásní. Hodně mě potěšilo také to, že vlastně byl každý ragdoll jinak zbarvený, takže mohli lidé vidět, že opravdu není jen jedna barevná varianta u Ragdollů, protože to si pořád ještě pár lidí do nedávna myslelo. Dotaz "Tohle je taky ještě ragdoll" mi doslova bzučel v hlavě, ale chápu to. Já také neznám všechna plemena koček.

Celkově hodnotím výstavu jako velmi povedenou a doufám, že se bude opakovat, protože to opravdu stálo za to :-)

Jezdí někdo z vás s kočičkou na výstavy nebo jste se byli někdy na takové výstavě podívat?

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat