pondělí 14. března 2016

Inezka má narozeniny :-)

Včera Inezka oslavila své 7. narozeniny. Samozřejmě dostala jako každý rok slaný dortík ze samých dobrůtek a poprvé dárek v podobě PETBOXu. Ne, že by nikdy dárek nedostala :-) to samozřejmě dostala vždy nějakého plyšáčka, dobrůtky apod., ale letos jsem si řekla, že uděláme změnu a necháme se překvapit obě :-) 

Inez byla naprosto natěšená na dort a tak se ani nechtěla vyfotit. Na fotkách se tvářila jako bych jí mučila. No uznejte sami :-)))











Po naprostém útoku na slanou dobrůtku jsme se společně vrhli na rozbalování PETBOXu :-) Tohle překvápko už jsem chtěla objednat dávno, ale ta správná příležitost přišla až teď. Objednávala jsem ten klasický, ale určitě se jednou mrknu i na ty ostatní. A co jsme tam našli?






Bylo tam toho tedy opravdu hodně a dobrůtku z boxu dostal i Bertík v podobě pidi dobrůtky ve tvaru botičky a malý míček, který asi skončí u Alíska. Dokážu si totiž živě představit co by s tím s Brie udělali a to by byla škoda. Nicméně Inezka tam našla pamlsky na zoubky, baterku do svítícího obojku, což jí moc nezaujalo :-))  mini piškůtky pro zvířátka, vzorek hypoalergeních granulí, co určitě ocenila byla masová konzervička a pro paničku tam byl zajímavý časopis. 

Myslím si, že na své si Inez rozhodně přišla, k tomu ještě dostala několik uzených uší a byla naprosto spokojená :-) 

Moc ráda jí takhle vidím a doufám, že se jí zdravíčko bude držet ještě dlouhá léta, protože ať už to bude zní jakkoliv sobecky, já jí tady na tom světě moc potřebuju. Je to to největší sluníčko, které mi, ať už jsou sebe těžší chvilky, rozzáří pokaždé můj den <3.



A co vy? Slavíte se svými čtyřnohými miláčky narozeniny? Nebo máte zkušenost i s jiným PETBOXEM? Napište nám :-)

K.

Kdyby někdo chtěl PETBOX jsem objednávala zde ->  http://mameradipsy.cz/klub/kategorie/psi/petbox


Žádné komentáře:

Okomentovat