sobota 24. června 2017

Kočka není pes

Krásný den všem,

dneska bych se chtěla pokusit o malou recenzi na pořad "Kočka není pes", který zpracovala Česká televize a já bych řekla, že se jim to celkem povedlo ikdyž malé mouchy v tom vidím

Pan Desenský je mistr, co se psů týče a já se u každého dílu přistihnu, jak si nevěřícně říkám "aha, tak takhle by to mělo být". Ale, je faktem, že by si mohl někdo více zasvěcený říct, že tam velká část chybí. Setkala jsem se s hodně různými přístupy a občas mám chuť ty lidi co mě jakkoliv ve výcviku mých psů ovlivňovali a radili mi, profackovat. To samozřejmě nemyslím doslova, ale řeknu vám občas to byly zvěrstva a já s tím bojovala a říkala si, že tohle asi uplně není ta cesta.  Pan Desenský to s psiskama určitě umí, ale co se týče tohoto pořadu jen marně jsem tam hledala nějakou pozitivní motivaci, případně pochvalu psa, tedy hlavně tam, kde jsem si já osobně myslela, že by měla být.
Říkám si, že to může být také tím, že v pořadu není na některé informace tolik místa a je možné, že určité pasáže byly vystřiženy. Nicméně základ je dle mého dobrý, jen to chce ještě třeba následnou spolupráci s nějakým výcvikářem, který využívá pozitivní motivace u psa.

No a co ty kočičky v pořadu? Paní Vodičková je velmi milá kočičí paní, která umí lidi nenásilně navést na to jak si s kočkou poradit. Vy co máte s kočkou doma problém, KOUKEJTE SE! Za tu domu co chováme kočky už se nám několikrát stalo, že nám lidi kočičku chtěli vrátit jenom proto, že si s ní nevěděli rady. My lidi máme totiž takový blbý zvyk, hledat chybu nejdřív v druhých namísto toho, abychom si připustili, že ta chyba může být vlastně v nás. Já se v téhle kočičí poradně utvrdilo v tom, co jsem si vlastně myslela a jsem velmi ráda, že mám trochu větší přehled o tom, jak například některé problémy řešit. Takže vřele doporučuju i tuto část pořadu.
*****
Je to velmi pěkně zpracované a mohlo by to hodně lidem pomoci pochopit, proč to ten jejich miláček vlastně dělá. Najdete tam určitě věci, které Vám třeba nebudou úplně po chuti, budete si říkat proč třeba nezmíní to či ono, ale na druhou stranu, to by ten pořad musel být mnohem delší. Já za sebe vnímám pořad pozitivně, už jenom proto, že je takových málo a asi se do toho nikomu ani moc nechce, protože je to dosti nevděčné téma :-))) Tedy, alespoň podle některých reakcí lidí.

Zde máte odkaz -> KOČKA NENÍ PES

Tak mi napište, jak se pořad líbil Vám :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat