úterý 30. května 2017

Posledního půl roku?

Krásný slunečný den všem,

po hoooodně dlouhé době jsem se konečně dostala také k blogu, abych Vám mohla napsat co se vlastně za ten půl rok mlčení událo :-)

Neumím si to vysvětlit, ale bylo tak málo času a starostí, že na blog nebyl nejenom čas, ale přiznám se, že ani nálada. Budu se tedy snažit polepšit. Mám k tomu i velikou motivaci, protože kdo sleduje naše facebookové stránky ten ví, že jsme si pořídili štěňátko.. o tom, ale v jiném příspěvku :-)

Když to vezmu popořadě.. :-) 


Inez se po posledním hárání opět trochu pobláznila a měla falešnou březost. Z tohoto důvodu jsem se rozhodla, že nechám Inez raději vykastrovat, abych předešla budoucím komplikacím. Především Inez už není nejmladší a tak po poradě s veterinářkou jsme se shodli, že bude lepší udělat kastraci teď než čekat na nějaké záněty apod. Inez tedy prošla vyšetřeními, které jsou vzhledem tedy k jejímu věku potřeba a koncem ledna šla na operaci. Zpětně jsem za tohle rozhodnutí moc ráda, protože Inez má dnes klid, jizva žádná a nevím jestli se to s tím dá nějak spojovat, ale má neskutečně krásnou srst. Je tedy pravda, že ji musíme více hlídat v jídle, protože apetit má sice pořád stejný, ale "ukládá se jí každá dobrůtka" (tak jako paničce :D).

Vzhledem k operaci jsme také přestali canisterapeutovat. Chtěla jsem, aby si Inez odpočinula a rozhodně nebylo v plánu cokoliv uspěchat, protože její zdraví je u nás na prvním místě. Počkala jsem tedy s caniskou až do března, kdy jsem velmi zodpovědně hlídala každý její pohyb a pohled při "mazlení", potřebovala jsem jistotu, že se Inez nic nestane a že ji nic nebolí, první hodně mírná canis, proběhla asi koncem března v Krůčkách.
To, že jsem nespěchala a hned nepsala do Nemocnice, abych zamlouvala termíny, když jsem ještě ani nevěděla, jak na tom budeme se však nelíbilo nemocnici a tak nám vypověděli dobrovolnickou smlouvu. Dodnes se nemohu vzpamatovat z toho jak se mnou jednali. Je to pro mě velkým ponaučení. Člověk by čekal, že když někde něco děláte z dobré vůle, věnujete tomu energii a volný čas, budou se k vám tak "ti co vás potřebují" také chovat. Tady tomu bohužel bylo jinak. Žádný dotaz na Inez, zda je již v pořádku a chceme pokračovat, přičemž věděli, že jde Inez na operaci.
Ale říkala jsem si dobře, má to tak být, alespoň Inez nebudu tolik přetěžovat. Přeci jen už toho za těch x let má také plné kecky, nehledě na to, že je mnohem více unavená a hůř se jí ťapká když chodíme delší túry nebo je velké vedro.
To jsem ale ještě netušila, že mě kvůli tomu, že jsem během 14 dní nevrátila jejich dobrovolnické věci, začnou vyhrožovat policií a později se ani nebudou chtít osobně sejít. Což mi tedy bylo vysvětleno nesmyslnými lži a urážkami. Velmi mě to ranilo a opravdu vážně jsem přemýšlela o tom, zda to řešit a nějak se "bránit". Věřte nebo ne, ale toto už by bylo i na udání za "urážku na cti"... Dodnes nepřišla žádná omluva, i přesto že je spousta důkazů o tom, že to co mi paní koordinátorka psala je velká lež a její chování bylo velice neprofesionální.
Tak nějak si ale říkám, že nechci ztrácet čas, který mohu věnovat svým chlupatým láskám, nějakými hádkami. Ti co mě znají ví jaká jsem, ti kteří mi jsou nejbližší stojí za mnou a to je pro mě to nejdůležitější!

Ach...to jsem se nějak rozepsala. Abych ale nekončila negativně. Během toho půl roku jsme si také pořídili chameleona Eddieho a agamáka Coudyho :-)





Ano... totálně jsme se zbláznili :-)))) Když nám se tolik líbili a přítel si je moc přál. No tak teď máme v našem pidi bytečku ještě dvě velká terária, krabici se švábama, cvrkající cvrčky a občas i červíky. Přeci musí něco papat (fujky)...

Další novinkou je tedy naše psí miminko plemene Shiba Inu -> více v příspěvku "Irei Bullit Star alias FOXY"
 


No a v neposlední řadě... konečně se náš Alejandro pochlapil a je poprvé tatínkem, ale podržte se hned 7 krásných Ragdolláčků <3 Určitě brzy přidám nějaké info a fotky. Více o koťátkách najdete na www.oristar.eu



No a teď hurá na psaní klasických příspěvků o mých zvířecích láskách. Hezké počteníčko :-)

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat