pátek 25. března 2016

Inez a její úspěchy

Ahoj všichni,
omlouvám se, že jsem na blog dlouho nic nepřidala. neustále si vypisuji co všechno vám sem chci dát, ale je tak šíleně málo času, že když už nějaký mám, snažím se ho věnovat chlupáčkům.

Hned po tom, co jsem napsala něco málo z historie úspěchů naší Brienky, jsem chtěla navázat a napsat také něco o Inez, no jenomže jsem zjistila, že mi chybí spousty dokumentů jako je tabulka z OVVR, posudky apod.... A to jsem relativně blázen do ukládání si všemožných papírů a diplomů, ale tohle jsem si evidentně uložila jinam. Ono se to jednou určitě objeví, ale teď už k prvnímu úspěchu mojí Inezky..


MVP Mladá Boleslav - 2009

 Výstavní premiéru si Inez užila na Mezinárodní výstavě psů 29.8.2009. Pamatuji si, že byl opravdu krásný slunečný den, výstava se konala venku, pejsci běhali v kruhu po trávníku, to mám nejradši. Inez byla ještě takový malý špunt a šíleně jí nebavilo stát ve výstavním postoji. Potkali jsme tam myslím jednu ze sestřiček. Inez získala ocenění Velmi nadějná 2 a já byla nadmíru spokojená, jak pěkně to zvládala. Byla to opravdu moc hezká první výstava. Našla jsem, ale jen posudkový list, jsem si jistá, že fotku ještě někde vyhledám :-)






ČNVP Mladá Boleslav - 2010

Z České národní výstavy psů si 17.7.2010 Inez odvezla ocenění Výborná. Na tuhle výstavu jsem jela i s Brie. Vím, že nás vezla kamarádka, Brie se cesta příliš nelíbila, ale Inez byla jako vždy celkem vyladěná :-) Je fakt, že na téhle výstavě byla veeeliká konkurence a hodně psíků. Paní rozhodčí byla dost přísná a vůbec jí nebylo rozumět. Podle fotky mi to připadá jako by to bylo včera :-) Vím, že jsme se tam poprvé seznámili se sestřičkou Ingi a potkali brášku Brie Barneyho. Moc fajn den se super lidičkama.







Krajská výstava Karlovy Vary 2010

Měsíc na to 21.8.2010 jsme se vydali do Karlových Varů. Bylo v plánu vzít i Brie, ale víte co? My jsme si spletli datum a měli za to, že je to jindy. V naprostém klidu sedíme v podvečer doma a najednou telefon, "tak kde jste?" Byli jsme totiž domluvené s paníčky od Barneyska (brácha Brie), že u nich přespíme a ráno na výstavu vyrazíme společně. No a protože už bylo pozdě na cestování, tak jsme rychle pobalili saky paky a brzy ráno vyrazili do Karlových Varů bez Brie, protože ta by cestu zvládala jen těžko. Tahle výstava musím přiznat se mi příliš nelíbila a to hlavně z důvodu, že jsme nebyli s pejskama na trávníku, ale na betonu. Vedro jako blázen + rozpálený beton = super kombinace. Bylo mi tehdy Inez hrozně líto, neustále jsem ji otírala mokrým ručníkem a čekala až přijdeme na řadu. Nakonec si vyběhala V2 a já byla ráda, že už to má za sebou. Po výstavě jsme se jeli podívat na návštěvu za Barneym a nakonec z toho byl přeci jen moc hezký den. Za to moc děkujeme rodince "Sejkorovic" :-)








Podještědská výstava psů Liberec - 2012

Inezky větší úspěch nás čekal až po 2 letech výstavní pauzy. Na výstavě v Liberci 15.9.2012 získala ocenění V1, Vítěz třídy. Pohodová atmosféra a opět super venkovní prostor. Asi jsem si tenkrát opravdu uměla vybrat, protože kromě jedné jsme měli snad všechny výstavy venku :-) Na tuhle výstavu, jestli si dobře vzpomínám jsme vzali i Bertíka, aby nebyl celý den doma sám - no můžu vám říct "To bylo peklo". Bertík byl ze všech těch psů a lidí hrozně nervózní a nejradši by nás ten den všechny sežral :-))) To bylo naposledy co jsme mu chtěli udělat radost výletem na výstavu. Potvrdilo se nám, že je to prostě vlk samotář, který má rád hlavně sucho a teplý pelíšek..na téhle akci, ale to teplo docela chybělo...







Krajská výstava psů Litoměřice - 2012

V Litoměřicích 6.10.2012 se nám líbilo snad nejvíc :-) Ten den bylo myslím hezky a měli jsme opravdu úspěch. Inez poprvé získala POHÁR! za Krajského vítěze. To vám bylo radosti. Je fakt, že v té době byla Inezka opravdu ve formě, měla super figuru :-P a poslouchala jak hodinky. Takže V1, VT, KV.







Krajská výstava psů Litoměřice - 2013

12.10.2013 jsme jeli na poslední výstavu. Upřímně jsme se těšili jak budeme opět venku, jak bude opět krásně a my si zase jednou užijeme výstavní den. No jenomže to jsme se přepočítali. Byla to naše první výstava v hale. Byl to děs. Podlaha v kruhu se neustále houpala, Inez nechápala co se to děje a proč když poskočí zavrže ji pod nohama. No a tak poskakovala jak koza :-)) Nakonec jsme odjeli s oceněním V1, Vítěz třídy, což bylo krásné ocenění, ale nějak jsem z toho neměla tak pěkný pocit jako když jsem Inez předváděla venku. Už ani nemůžu najít diplom a posudek, ale vsadila bych se, že tam paní rozhodčí dokonce ty naše poskoky napsala :-))) Fotka se taky zázrakem vypařila, ale pokusím se později dohledat.


Zkoušky

Výstavy bývají fajn a moc hezké, ale co považuji za opravdový úspěch s Inez je OVVR a canisterapeutické zkoušky. To mě tak trochu potěšilo vždy víc než kde jaká výstava. Upřímně pro mě je Inez ten nejkrásnější pes na světě a to jestli mi to někde na výstavě potvrdí je mi celkem fuk, ale uznávám, že je to příjemný pocit :-) Nicméně když na něčem se svým pejskem pracujete déle, jako je třeba poslušnost apod. přejete si, aby jste jednou zvládli alespoň základní zkoušky. Nám se s Inez povedlo zdolat zkoušky OVVR (6.7.2012) a to s plným počtem bodů. Nakonec jsme z důvodu věku skončili na 2. místě, ale to nás netrápilo, protože to Inez prostě dala. Dala na výbornou všechny disciplíny i přesto, že jsme před výcvikovým táborem, kde se OVVR konali, měli trochu mezery. Já jí ale věřila a víte proč? Protože jsem ji v životě neviděla tak neskutečně soustředěnou jako ten den. Jako kdyby vnímala to, že jsou to zkoušky a brala to s naprostou vážností. Žádné hrátky s ostatními psy jak to má ve zvyku prostě mě neustále sledovala a čekala na pokyny. Obdivovala jsem, jak je neuvěřitelně šikovná i přes to neskutečné vedro. Nejvíc se samozřejmě těšila na vodu. Jediné co mě trošičku mrzí, že jsme nedopilovali donášku zvěře. Tomu totiž Inez přišla na chuť až o trochu déle...










No a v neposlední řadě splněné Canisterapeutické zkoušky. Naše první se konali v dubnu 2013, od té doby jezdíme každý rok na přezkoušení. Kam na CT zkoušky jsem se rozhodovala hrozně dlouho a nakonec jsem vybrala ty od Pomocných tlapek, které se konají v Třemošné u Plzně, kde je mimochodem moc krásně.. Více se můžete dočíst v sekci "Canisterapie"




A to jsme u konce..nakonec je z toho super dlouhý článek, díky kterému jsem si zavzpomínala na krásné dny, které jsme s Inez prožili... Překvapující je, že si vše pamatuji docela dost detailně :-)) 

P.S.: Nekončíme.. nás totiž čeká ještě spousty nových zážitků :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat