pátek 1. ledna 2016

Proč tento blog?

Ahoj všichni :-)

dneska bych vás chtěla spíše tak trochu nalákat. Tento blog jsem založila z několika důvodů. Ten hlavní byl, že nám zrušili psí stránky, protože jsem se trochu nepohodla s adminem...no ale co, oficiální stránky už nepotřebujeme, protože chovu jako takovému se věnovat teď rozhodně nebudu (jen nikdy neříkej nikdy :-) ) Dalším důvodem bylo, že chci mít prostě památku na ty své miláčky někde uloženou a protože psaní do deníčku není úplně můj styl rozhodla jsem se jít touto cestou, s tím také souvisí další důvod - naši známí pejskaři - znám pár úžasných lidí se kterými se zas tolik nevídáme a stejně jako já moc ráda sleduji jejich stránky, tak i oni rádi sledovali ty naše. Také proto, že si myslím, že už mám nějaké ty zkušenosti a nevidím důvod proč si to nechávat pro sebe... V neposlední řadě také moc ráda poznám nové podobně zapálené blázínky jako jsem já :-) Takže mi určitě napište kdyby vás cokoli zajímalo :-)

A teď to lákání...aneb co byste na tomto blogu mohli do budoucna rozhodně najít:



Různé Pejskoviny
Informace o canisterapii
Něco málo k výcviku, především se budu snažit vkládat videa
Recenze produktů pro zvířátka aneb co na to moji Kulíšci
Informace z kočičího světa
a tak podobně..

No rozhodně tu najdete spoustu informací na jednom místě, tedy alespoň se o to pokusím :-)

PAC a HAF <3

K.

Žádné komentáře:

Okomentovat